Łódź na jeden tydzień stała się najmodniejszym miastem Europy dzięki Fashion Week Poland. Imprezę uświetniła również międzynarodowa premiera wina Carlo Rossi Sweet Red, którego wejście do świata mody przygotowała marka Carlo Rossi, sponsor VII edycji Fashion Week Poland. Nowe, pełne słodyczy czerwone wino towarzyszyło emocjom i wrażeniom po pokazach mody najzdolniejszych polskich projektantów w trakcie specjalnie przygotowanych after party.
Na Fashion Week Poland, który odbył się w Łodzi w dniach w dniach 24-28 października br. przyjechali wielbiciele mody z całego świata. Podczas tego niezapomnianego tygodnia publiczność wielokrotnie wprawił w zachwyt talent młodych projektantów, widok najpiękniejszych modelek oraz ponad 50 pokazów kolekcji. Wśród gości VIP byli również szczęśliwi zwycięzcy konkursu Carlo Rossi.Premiera Carlo Rossi Sweet Red w świecie mody okazała się udanym debiutem. W trakcie tegorocznego Fashion Week Poland dużym zainteresowaniem cieszyły się kolekcje zaprezentowane w Designer Avenue oraz w strefie OFF Out Of Schedule. Ponadto duże brawa zebrało 20 kolekcji młodych twórców zaprezentowanych w ramach pokazu Gali otwarcia. Rajem dla wszystkich fanów mody, kupców, stylistów, dziennikarzy i blogerów okazał się showroom i Concept Store, gdzie znajdowało się ponad 120 stoisk projektantów, autorskich marek i topowych firm.
Dla tych, którzy nie mogli przyjechać do Łodzi, a chcieli poznać najnowsze trendy w modzie, Carlo Rossi przygotowało niespodziankę. Marka na swoim profilu „Carlo Rossi Club”
na facebooku transmitowała na żywo pokazy kolekcji prezentowanych na Fashion Week Poland.
Wkrótce, bo już na wiosnę, przekonamy się czym zaskoczy nas kolejna edycja tego modowego wydarzenia!
Fot. Fashion Week Poland
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/fashion-week-poland-z-carlo-rossi